بهترین راه چاقی صورت در سریعترین زمان | تپل و چاق کردن صورت در یک ماه

همیشه برای خیلی ها این سوالات وجود داره : چطور در یک ماه صورتم را تپل و چاق کنم؟ میخوام یکماهه صورتم چاق بشه ، هرکاری کردم صورتم چاق نشده ، چکار کنم فقط صورتم چاق بشه ، میخوام صورتم تپل بشه ، برای چاق شدن صورت چی بخوریم ، چه قرصی برای چاقی صورت […]

همیشه برای خیلی ها این سوالات وجود داره : چطور در یک ماه صورتم را تپل و چاق کنم؟

میخوام یکماهه صورتم چاق بشه ، هرکاری کردم صورتم چاق نشده ، چکار کنم فقط صورتم چاق بشه ، میخوام صورتم تپل بشه ، برای چاق شدن صورت چی بخوریم ، چه قرصی برای چاقی صورت خوبه ، چیکار کنم صورتم پر بشه ، چی بخورم صورتم چاق شود ، چی بخورم صورتم زود چاق بشه ؟
اگر مطالبی در مورد قرص های و داروهای ، چاقی صورت خوندید زیاد توجه نکنید.
برای داشتن صورت چاق لازم است که در کل بدن افزایش وزن داشته باشید.هیچ کسی نمی تواند به بدنش فرمان دهد که چربی ها کجا بروند و کدام قسمت را چاقتر کنند. اما اگر از داشتن چانه لاغر بدتان می آید و گودی چشم ها اذیتتان می کند یک سری فعالیت های روزانه می تواند به شما کمک کند که صورت چاق تری داشته باشید.
1- غذاهای پرکالری و مقوی بخورید.غذاهای نشاسته ای و پرکالری مثل نان، برنج، ماکارونی و سیب زمینی گزینه های خوبی برای دریافت کالری بیشتر هستند. (پیشنهاد ویژه و تست شده : یکماه روزانه یک عدد سیب زمینی اب پز در سایز دوعدد تخم مرغ بخورید. اگر با طعم سیب زمینی آب پز مشکل دارید در صورت تمایل می توان سیب زمینی آب پز را رنده کرده و با مقداری پنیر پیتزا مخلوط کنید )
مصرف روغن زیتون و روغن بزرک هم باعث چاق شدن صورت می شود و هم برای سلامت بدن مضر نیست. خوردن تنقلات هم کالری زیادی به بدن وارد می کند اما از نظر سلامت به هیچ وجه توصیه نمی شود چرا که منجر به افزایش کلسترول خون و چاقی صورت می شود ، همچنین برای چاق شدن می توانید جوانه گندم را در ماست حل کرده و میل نمایید ، ولی بازدهی سیب زمینی از تمام موارد بیشتر است.

2- اگر نمی خواهید بخورید تولید هورمون کورتیزول را در بدنتان افزایش دهید چرا که سوخت و ساز را کم می کند.پیاده روی با سرعت زیاد، وزنه برداری، نرمش های کششی باعث ترشح این هورمون می شود. کورتیزول هورمونیست که زمانی که بدن خسته است ترشح می شود و سوخت و ساز بدن به طور موقت کاهش می دهد. مراقب باشید زیاد از حد هم خودتان را خسته نکنید چرا که برای سلامت مضر است.

3- هر روز ۸ لیوان آب بنوشید. آب ، سموم بد و باکتری هایی که باعث ایجاد بیماری ها و کاهش وزن بدن می شوند را از بین می برد. آب کمک میکند که سطح گلوکز خون در حد طبیعی کنترل شود همچنین احتمال بروز دیابت را کاهش می دهد.

ارسال برای دوستان

جستجو

مقالات پربازدید